YouVersion Logo
Search Icon

Plan Info

Oorwinning oor Beproewings - 'n Studie van 1 & 2 PetrusSample

Oorwinning oor Beproewings - 'n Studie van 1 & 2 Petrus

DAY 14 OF 43

Lyding In Pas Met Die Verlosser

Lees: 1 Petrus 2:18-25

SOAP: 1 Petrus 2:22-23

“Hy het geen sonde gedoen nie en uit sy mond het daar nooit 'n leuen gekom nie.” Toe Hy beledig is, het Hy nie terug beledig nie, toe Hy gely het, het Hy nie gedreig nie, maar alles oorgelaat aan Hom wat regverdig oordeel.

Oordenking

Lyding — 'n woord wat ons natuurlik weerstaan en voor terugdeins, veral wanneer lyding ontstaan deur te doen wat goed en reg is. In hierdie gedeelte trek Petrus die sluier saggies terug en moedig ons aan om reguit na 'n ongemaklike waarheid te kyk: Jesus se lyding was deel van God se goddelike plan.

Hoe kan dit wees? Hoe kan die Een wat so innig geliefd was deur die Vader soveel diepte van lyding verduur? Dit kan teenstrydig voel, maar lyding dui nie op God se afwesigheid of 'n gebrek aan sy liefde nie. As jy ooit twyfel, rig jou oë op na die kruis. God het Jesus se lyding gebruik om ons verlossing te bewerkstellig, die uiteindelike doel agter die onbegryplike pyn.

Jesus, ons perfekte voorbeeld, het nie weerstand gebied of vergelding gesoek nie. Hy is verguis, vals beskuldig, maar Hy het nie teruggeantwoord nie. Hy kon legioene engele tot sy verdediging ontbied het, maar Hy het nie. In plaas daarvan, in stille krag en diepe nederigheid, het Jesus Homself toevertrou aan die Een wat regverdig oordeel — sy liefdevolle Vader.

Wat as ons, soos Jesus, God kon vertrou te midde van ons lyding? Wat as ons kan begryp dat ons seisoene van pyn, alhoewel dit nooit verlang word nie, in God se bekwame en liefdevolle hande gehou word vir 'n doel veel groter as wat ons kan sien? Die boek Hebreërs sê vir ons dat Jesus se lyding vir ons vertroosting moet bring, wetende dat ons Verlosser lyding verstaan en met ons simpatiseer (Hebreërs 4:15). Ons is nie alleen in ons lyding nie. Jesus is in staat om namens ons na die Vader te gaan, en ons ontvang vertroosting, genade en krag deur die Heilige Gees.

As volgelinge van Christus word ons geroep om in sy voetstappe te wandel. Dit beteken dat ons, in die aangesig van lyding, eerder as om terug te veg, uitgenooi word om te leun op God se standvastige liefde en oor te gee aan sy perfekte tydsberekening vir geregtigheid. Dit is 'n oproep tot radikale vertroue.

Gebed

Liewe Here Jesus, in tye van lyding, veral wanneer ek probeer om goed te doen, help my om na U te kyk as my voorbeeld. Skenk my die genade om U intens te vertrou, met die wete dat U my pyn sien en 'n doel het wat verder strek as my verstand. Help my om te rus in u regverdige en liefdevolle hande. Amen.

Day 13Day 15

About this Plan

Oorwinning oor Beproewings - 'n Studie van 1 & 2 Petrus

Petrus was 'n passievolle en toegewyde dissipel, 'n "ooggetuie van die lyde van Christus." Hoewel hierdie twee briewe eeue gelede geskryf is, spreek dit steeds tot ons hedendaagse uitdagings en bied hoop. Dit is 'n onont...

More

YouVersion uses cookies to personalize your experience. By using our website, you accept our use of cookies as described in our Privacy Policy