YouVersion Logo
Search Icon

Oorwinning oor Beproewings - 'n Studie van 1 & 2 PetrusSample

Oorwinning oor Beproewings - 'n Studie van 1 & 2 Petrus

DAY 13 OF 43

Vrees God En Eer Die Koning

Lees: 1 Petrus 2:13-17

SOAP: 1 Petrus 2:15-16

Dit is die wil van God dat julle deur goed te doen, 'n einde sal maak aan die kwaad wat mense sonder begrip uit onkunde praat. Julle is vry, maar moenie julle vryheid gebruik as dekmantel om kwaad te doen nie. Gebruik dit om God te dien.

Oordenking

Dit is belangrik om daarop te let dat gedurende die tyd wat Petrus 1 & 2 Petrus geskryf het, Nero die Romeinse keiser was, 'n bose heerser wat 'n reputasie gehad het om Christene wreed dood te maak. Trouens, Petrus self sou binnekort deur hierdie bose keiser vermoor word. Tog is dit in hierdie konteks dat Petrus hierdie brief skryf, wat skyn as 'n baken van leiding en hoop.

As volgelinge van Christus word ons geroep tot 'n lewe van onderwerping — eers aan Christus en dan aan die owerhede wat oor ons geplaas is, solank die wette nie die Woord van God weerspreek nie. Dink aan Daniël en sy vriende in Babilon (Daniël 1:8-21), wat met respek geweier het om hulself met die koning se kos te verontreinig. Hulle kon die balans vind om God te eer sonder om die koning te onteer. Hulle het God gehoorsaam sonder om opstandig te wees, en hulle getrouheid het eer aan God gebring.

Ons lewens behoort dieselfde toewyding te eggo: gehoorsaam die regerende owerhede tensy dit ongehoorsaamheid aan God sou vereis. Ons moet nie net ons persoonlike welstand soek nie, maar ook ernstig werk vir die goeie in die plek waar ons woon (Jeremia 29:7). Dit is nie net ‘n vereiste nie; dit is 'n missie. Dit is een manier waarop ons daaglikse lewens eer aan God kan bring.

Ons vryheid in Christus is nie 'n lisensie vir selfsugtige gewin nie; dit is 'n geleentheid om gebruik te word om ander te seën (Galasiërs 5:13). Ons bou op, breek nie af nie, modelleer onsself na die nederigheid van Nehemia, wat sy posisie nie vir persoonlike troos aangewend het nie, maar om Jerusalem se gebroke mure te herbou en om die hoop van sy volk te herstel (Nehemia 2; 4; 6-9).

Liewe medegelowiges, ons moet aan God verantwoording doen en toegewyd wees daaraan om ander te dien, hetsy in tye van vrede of vervolging. Ons moet ambassadeurs van Christus se liefde wees in watter uithoek van die wêreld God ons ook al geplaas het.

Gebed

Liewe Here Jesus, in 'n wêreld wat U dikwels teëstaan, gee my die krag om eerbaar te lewe en die wysheid om die balans te behou tussen gehoorsaamheid aan U en die owerhede wat U oor my geplaas het. Help my om die vryheid wat ek in U het te gebruik om ander te seën en op te bou, om u liefde en genade te weerspieël waar ek ook al is. Amen.

Day 12Day 14

About this Plan

Oorwinning oor Beproewings - 'n Studie van 1 & 2 Petrus

Petrus was 'n passievolle en toegewyde dissipel, 'n "ooggetuie van die lyde van Christus." Hoewel hierdie twee briewe eeue gelede geskryf is, spreek dit steeds tot ons hedendaagse uitdagings en bied hoop. Dit is 'n onontbeerlike kompas om die lewe in moeilike tye te navigeer. 1 en 2 Petrus is 'n herinnering aan God se blywende liefde, die belangrikheid van standvastige geloof en die belofte van die ewige lewe.

More