YouVersion Logo
Search Icon

Oorwinning oor Beproewings - 'n Studie van 1 & 2 PetrusSample

Oorwinning oor Beproewings - 'n Studie van 1 & 2 Petrus

DAY 33 OF 43

Onthou en Herhaal

Lees: 2 Petrus 1:12-15

SOAP: 2 Petrus 1:12

Daarom is ek van plan om u voortdurend aan hierdie dinge te herinner, alhoewel u dit weet en goed gevestig is in die waarheid wat u nou het.

Oordenking

Die waarheid is, ons is vergeetagtige mense. Ons vergeet God se beloftes en ons vergeet sy getrouheid. As gevolg hiervan het ons voortdurend herinneringe aan die grondbeginsels van ons geloof nodig. Die lewe jaag verby, en ons verloor dikwels die kosbare beloftes en fundamentele waarhede wat eens ons geloof geanker het, uit die oog. Ons geestelike geheueverlies is baie soos om 'n kosbare aandenking te verloor — ons verstaan die waarde daarvan, maar ons kan nie onthou waar ons dit gebêre het nie.

Petrus het ons dilemma verstaan. Daarom het hy hom in 2 Petrus 1:12 daartoe verbind om ons altyd aan hierdie waarhede te herinner, al ken ons dit dalk reeds. Hoekom? Want om iets eenmaal te weet, ets dit nie permanent in ons harte nie. Soos die dae in jare verander, kan selfs die kosbaarste waarhede oorskadu word deur die afleiding van die lewe en verstande wat vergeetagtig is.

God het geweet dat ons sou sukkel om te onthou en geneig sou wees om te vergeet, daarom het Hy vir ons die Heilige Gees gegee. Jesus sê in Johannes 14:26 dat een van die verantwoordelikhede van die Heilige Gees is om ons alles te leer en ons aan alles te herinner. Die taak van die Heilige Gees is nie net om ons te help om die Woord van God te verstaan nie, maar Hy help ons ook om dit te onthou. Dit is soos om 'n gekoesterde brief weer te lees. Elke keer ontdek ons nuanses en bevestigings wat ons harte aanmoedig en ons van binne af versterk.

Stel jou nou die impak voor as ons nie hierdie waarhede oordra nie. Dit is 'n ontnugterende gedagte om te besef dat ons geloof net 'n generasie weg van uitwissing kan wees. Maar, liewe vriend en vriendin, ek en jy? Ons is fakkeldraers. Ons dra die vlam van geloof en verlig die pad vir die geslagte wat na ons kom. Laat ons dus daardie vlam aansteek, hierdie waarhede oordra en verseker dat ons kinders en hulle kinders vasstaan in hul kennis van die Woord van God.

Gebed

Liewe Here Jesus, dankie vir die herinneringe aan u waarheid en getrouheid. Versterk my hart om altyd daaraan vas te hou en help my om dit oor te dra aan die geslagte wat kom. Laat u Woord 'n lig wees vir ons paaie, vandag en tot in ewigheid. Amen.

Day 32Day 34

About this Plan

Oorwinning oor Beproewings - 'n Studie van 1 & 2 Petrus

Petrus was 'n passievolle en toegewyde dissipel, 'n "ooggetuie van die lyde van Christus." Hoewel hierdie twee briewe eeue gelede geskryf is, spreek dit steeds tot ons hedendaagse uitdagings en bied hoop. Dit is 'n onontbeerlike kompas om die lewe in moeilike tye te navigeer. 1 en 2 Petrus is 'n herinnering aan God se blywende liefde, die belangrikheid van standvastige geloof en die belofte van die ewige lewe.

More