YouVersion Logo
Search Icon

Oorwinning oor Beproewings - 'n Studie van 1 & 2 PetrusSample

Oorwinning oor Beproewings - 'n Studie van 1 & 2 Petrus

DAY 25 OF 43

Werp Jou Sorge Op Hom

Lees: 1 Petrus 5:1-7

SOAP: 1 Petrus 5:6-7

Onderwerp julle daarom in nederigheid aan die kragtige hand van God, sodat Hy julle kan verhoog op die tyd wat Hy bestem het. Werp al julle bekommernisse op Hom, want Hy sorg vir julle.

Oordenking

God se weg staan ​​in skrille kontras met die weë van 'n wêreld wat die hardste en die vrymoedigste toejuig. Ons is nie geroep om lere te klim om na glorie te reik nie; ons word genooi na 'n nederige houding van oorgawe en vertroue. Asof God ons sagkens herinner: Eers die kruis, dan die kroon; eers die lyding, dan die heerlikheid.

God se tydsberekening is foutloos, en ontvou op maniere buite ons begrip. Hy is die Een wat ons koppe teer oplig en ons verhef op die presiese oomblik wanneer dit in lyn is met sy volmaakte plan. Hy soek harte wat oop en vertrouend is, nie vasgeklem is in 'n desperate greep vir beheer nie. In ons nederige gehoorsaamheid aan God plaas ons bewustelik ons ​​vertroue op sy tydlyn, nie ons eie nie. Ons staan ​​vas in die belofte dat Hy ons op sy volmaakte tyd en manier sal ophef — hetsy in hierdie aardse lewe of in die glorieryke lewe wat kom.

Dit verg opregte nederigheid om te erken dat ons hulp nodig het — om die waaksaamheid van ons harte te verlaag en die sorg en ondersteuning te aanvaar wat ons nodig het. Dit is in daardie kwesbare, nederige plek waar ons ons trots laat vaar en sê: "Ek kan dit nie op my eie doen nie," dat ons die hande van 'n liefdevolle God vind, gereed en wagtend om te help. God kan hulp op verskeie maniere stuur: dit kan die praktiese ondersteuning van 'n vriend by die kerk wees, vrede in 'n chaotiese situasie, 'n skielike krag om vorentoe te gaan, of selfs die vermoë om deur nog 'n dag te kom.

Liewe vriend, God is nie ver nie of ongeïnteresserd in jou stryd nie. Hy gee diep om oor waardeur jy gaan. Wanneer jy verpletter voel onder die gewig van jou laste, bekommernisse en stres, onthou dat jy 'n liefdevolle Vader het wat meer as in staat is om daardie laste vir jou te dra. Wanneer jy daarop aandring om al jou laste self te dra, sê jy in wese dat jy nie God vertrou om dit te hanteer nie.

Moet nooit vergeet dat God jou liefhet met 'n nimmereindigende en ewige liefde nie. Hy sien jou, ken jou en nooi jou na 'n plek van diepe rus en vertroue in sy sorg. Gee jou laste aan Hom oor; Hy kan hulle hanteer. Gee jou angs, bekommernisse en stres aan Hom, wetende dat Hy oneindig in staat is om te dra wat vir jou te swaar is om alleen te dra.

Gebed

Liewe Here Jesus, leer my om in nederigheid te wandel, met vertroue op u tydsberekening en u goedheid. Help my om my laste en bekommernisse in u liefdevolle en bekwame hande oor te gee, met die wete dat U innig vir my omgee. Mag ek in alle omstandighede op U steun en vrede en rus vind in u liefde. Amen.

Scripture

Day 24Day 26

About this Plan

Oorwinning oor Beproewings - 'n Studie van 1 & 2 Petrus

Petrus was 'n passievolle en toegewyde dissipel, 'n "ooggetuie van die lyde van Christus." Hoewel hierdie twee briewe eeue gelede geskryf is, spreek dit steeds tot ons hedendaagse uitdagings en bied hoop. Dit is 'n onontbeerlike kompas om die lewe in moeilike tye te navigeer. 1 en 2 Petrus is 'n herinnering aan God se blywende liefde, die belangrikheid van standvastige geloof en die belofte van die ewige lewe.

More