YouVersion Logo
Search Icon

Oorwinning oor Beproewings - 'n Studie van 1 & 2 PetrusSample

Oorwinning oor Beproewings - 'n Studie van 1 & 2 Petrus

DAY 27 OF 43

Doel in Lyding

Lees: 1 Petrus 5:10-11

SOAP: 1 Petrus 5:10-11

God wat alle genade gee en wat julle geroep het om in Christus Jesus deel te hê aan sy ewige heerlikheid, sal julle, nadat julle 'n kort tydjie gely het, self weer oprig en julle moedig, sterk en standvastig maak. Aan Hom behoort die krag tot in ewigheid! Amen.

Oordenking

Te midde van ons lyding is dit belangrik om die volgende te onthou: daar is beide 'n beginpunt en 'n eindpunt vir ons pyn. Dit sal nie vir ewig duur nie. In vergelyking met die ewigheid wat op ons wag, is hierdie lyding maar 'n vlietende oomblik. Petrus herinner ons aan hierdie waarheid — dat ons huidige lyding "vir 'n rukkie" is.

Ongeag die intensiteit van ons beproewings, het ons 'n onwrikbare hoop as kinders van Christus. Stel jou die dag voor wanneer al ons pyn net 'n herinnering is en ons ewigheid vol vreugde in die teenwoordigheid van ons Here is.

Ons God, die outeur van oneindige genade, is nie net met ons in ons huidige stryd nie, maar het genade in ons ewige verhaal ingeëts. Hy het ons liefdevol geroep om saam met Christus in sy heerlikheid te deel.

Laat ons dus nie in ons lyding die goddelike transformasie wat in ons werk, miskyk nie. God, in sy genade, vorm ons karakter, en louter ons vir dieper diens aan Hom. Hy belowe om ons te herstel. Liewe vriend(in), moenie dat jou gebrokenheid of pyn jou terughou van sy liefdevolle omhelsing nie. Hy sal ons bevestig en alles voorsien wat ons nodig het om sy roeping op ons lewens te vervul. En ons is nooit alleen hierin nie; God ontmoet ons altyd presies waar ons is, en rus ons toe met presies wat ons nodig het. God sal ons ook vestig en ons harte en gedagtes gegrond hou soos ons sy Woord lees. Hy sal ons deur sy Woord beskerm en ons die onderskeidingsvermoë gee om teen die misleidings van valse leerstellings te veg en dit te weerstaan.

Elke greintjie van hierdie krag en elke draadjie van hierdie genade ontstaan ​​en eindig in Hom. So hou moed, God het sy oë op jou. Jou lyding het 'n beperking en 'n groter doel. Alhoewel dit dalk moeilik is om dit op hierdie oomblik te sien, sal niks van jou vermors word nie. God laat toe dat hierdie beproewing jou louter en jou meer na die beeld van Jesus vorm. Maak egter geen fout nie, dit sal eindig, en die heerlikheid van die hemel wag. Volhard. Hou vas aan Jesus en volhard. Die beste lê nog voor!

Gebed

Liewe Here Jesus, te midde van my pyn, anker my hart aan die belofte dat my lyding net kortstondig is in vergelyking met die ewige heerlikheid wat op my wag. Vorm my tydens hierdie seisoen meer na u beeld. Herstel, bevestig en versterk my. Mag U in alles verheerlik word. Amen.

Day 26Day 28

About this Plan

Oorwinning oor Beproewings - 'n Studie van 1 & 2 Petrus

Petrus was 'n passievolle en toegewyde dissipel, 'n "ooggetuie van die lyde van Christus." Hoewel hierdie twee briewe eeue gelede geskryf is, spreek dit steeds tot ons hedendaagse uitdagings en bied hoop. Dit is 'n onontbeerlike kompas om die lewe in moeilike tye te navigeer. 1 en 2 Petrus is 'n herinnering aan God se blywende liefde, die belangrikheid van standvastige geloof en die belofte van die ewige lewe.

More