YouVersion Logo
Search Icon

Oorwinning oor Beproewings - 'n Studie van 1 & 2 PetrusSample

Oorwinning oor Beproewings - 'n Studie van 1 & 2 Petrus

DAY 31 OF 43

Lewe En Goddelikheid Deur Christus

Lees: 2 Petrus 1:1-4

SOAP: 2 Petrus 1:3

Ek kan dit bid omdat sy goddelike krag ons alles geskenk het wat nodig is vir lewe en godsvrug deur die ryk kennis van die een wat ons geroep het deur sy eie heerlikheid en uitnemendheid.

Oordenking

Wat 'n wonderlike belofte watvind ons in hierdie verse, dat God vir ons as Christene "alles gegee het wat nodig is vir lewe en godsvrug". Ons kan nie een van hierdie dinge deur ons eie krag voortbring nie, dit moet deur goddelike krag aan ons gegee word. Wanneer ons aan Christus behoort, sal God se krag in ons lewe vloei om ons meer goddelik te maak. Petrus vertel ons dat die lewe en godsvrug wat ons as Christene nodig het, afkomstig is van kennis, naamlik kennis "van die een wat ons geroep het."

Net soos 'n pasgeborene elke sel en gene besit om volwasse te word, maar eers tyd, voeding en liefde benodig, so het ons ook die geestelike DNS in ons om volwasse te word in ons geloof. Wanneer ons weet wie Jesus is en wat Hy vir ons aan die kruis gedoen het, leer ons Hom beter ken en verdiep ons vertroue in sy kosbare beloftes (2 Petrus 1:4). Dit is dan dat ons as Christene volwasse sal word omdat God se goddelike krag voortgaan om in ons lewens te vloei.

Net soos 'n kind nie besluit om te groei nie, maar dit bloot onder die regte omstandighede gebeur, is ons geestelike groei nie deur ons eie mag nie. Dit is die werk van God in ons. Hy het vir ons elke hulpbron gegee vir geestelike volwassenheid. Ons deel is om in te leun en oor te gee, onsself in sy waarhede te verdiep en sy proses te vertrou. Soos ons verhouding met God groei, sal ons geloof ook toeneem.

Kom ons leer meer van Jesus se "heerlikheid en uitnemendheid" (2 Petrus 1:3) namate ons leer om God se wonderlike beloftes, wat Hy vir ons, sy kinders, beskikbaar gestel het, te oordink en daarop te vertrou. Die pad van geestelike volwassenheid lyk dalk lank en soms moeisaam, maar onthou: die krag wat jou vorentoe dryf, is nie joune nie, maar God s'n. Pak die reis met ope arms aan, koester jou geloof en laat God die groei behartig.

Gebed

Liewe Here Jesus, dankie dat U my toerus met alles wat ek nodig het vir 'n lewe van godsvrug. Help my om die hulpbronne en seëninge wat U in en om my geplaas het, te herken. Versterk my geloof en lei my namate ek elke dag meer na u gelykenis groei. Amen.

Scripture

Day 30Day 32

About this Plan

Oorwinning oor Beproewings - 'n Studie van 1 & 2 Petrus

Petrus was 'n passievolle en toegewyde dissipel, 'n "ooggetuie van die lyde van Christus." Hoewel hierdie twee briewe eeue gelede geskryf is, spreek dit steeds tot ons hedendaagse uitdagings en bied hoop. Dit is 'n onontbeerlike kompas om die lewe in moeilike tye te navigeer. 1 en 2 Petrus is 'n herinnering aan God se blywende liefde, die belangrikheid van standvastige geloof en die belofte van die ewige lewe.

More