YouVersion Logo
Search Icon

Oorwinning oor Beproewings - 'n Studie van 1 & 2 PetrusSample

Oorwinning oor Beproewings - 'n Studie van 1 & 2 Petrus

DAY 24 OF 43

Navigeer Lyding Doelgerig

Lees: 1 Petrus 4:12-19

SOAP: 1 Petrus 4:12-13

Geliefdes, moenie verbaas wees oor die vuurproef waaraan julle onderwerp word nie. Dit is nie iets vreemds wat met julle gebeur nie. Wees liewer bly hoe meer julle in die lyding van Christus deel, want dan sal julle ook oorloop van vreugde by sy wederkoms in heerlikheid.

Oordenking

Ek weet dit is ‘n harde waarheid wanneer Petrus sê ons moet lyding verwag. Moenie daaroor verbaas wees nie. As Christus gely het, wat laat ons dink ons behoort nie te ly nie? Trouens, as dit voel of jou pad besaai is met vuurproewe, kan dit dalk daarop dui dat jy in God se wil vir jou lewe wandel en jou geloof met waagmoed uitleef.

Wanneer jy jou hart daarop ingestel het om vir God te leef, is dit byna of jy ‘n teiken raak. Hoe donkerder die wêreld raak, hoe helderder skyn jy, en dit kan aanleiding gee tot teenkanting. En wanneer die omstandighede van jou beproewings byna onwerklik is en aan die absurde grens, besef wat dit werklik is — ‘n geestelike aanval. Jy word geteiken, nie oor wie jy is nie, maar oor Wie s’n jy is (Matteus 5:11-12).

Die "vuurproef" waarvan Petrus praat is nie lukraak nie. Dit kom, dikwels fel, wanneer ons op ons getrouste is aan God en moedig standpunt inneem vir wat reg is. Ons toewyding aan Christus, ons weiering om by die wêreld in te val, veroorsaak teenstand. Wanneer ons die naam van Christus dra, oefen die verlore wêreld druk op ons uit.

Die verstommende realiteit hiervan is dat hierdie lyding, so teenintuïtief as wat dit mag lyk, ‘n diepgaande bevestiging is (Jakobus 1:2-4). Dit dui duidelik aan dat jou lewe ‘n beduidende impak op God se koninkryk maak. Net soos Christus wat, hoewel Hy ‘n volmaak gehoorsame lewe gelei het, tog intense lyding verduur het, word ons nie gevrywaar van pyn wanneer ons Hom volg nie. Om sy pad te aanvaar, beteken om ons lewens in lyn te bring met sy lyding en sy weergalose heerlikheid (Hebreërs 12:3).

Laat jou hart dus te midde van pyn, in hierdie onwrikbare waarheid rus: wanneer Jesus weer kom, sal al die lyding wat nou jou reis kenmerk, pragtig in blydskap verander. Die verhaal is nie klaar nie; dit begin maar nou eers.

Gebed

Liewe Jesus, herinner my in my lyding dat ek nie alleen is nie. Help my om hierdie beproewings nie as sinnelose pyn te sien nie, maar as bewys dat ek na aan U leef. Versterk my hart om te volhard, en te weet dat my trane by u wederkoms in vreugdesliedere verander sal word. Amen.

Day 23Day 25

About this Plan

Oorwinning oor Beproewings - 'n Studie van 1 & 2 Petrus

Petrus was 'n passievolle en toegewyde dissipel, 'n "ooggetuie van die lyde van Christus." Hoewel hierdie twee briewe eeue gelede geskryf is, spreek dit steeds tot ons hedendaagse uitdagings en bied hoop. Dit is 'n onontbeerlike kompas om die lewe in moeilike tye te navigeer. 1 en 2 Petrus is 'n herinnering aan God se blywende liefde, die belangrikheid van standvastige geloof en die belofte van die ewige lewe.

More