1
Sâint Makyu 13:23
L' Sâint Évàngile Siévant Sâint Makyu 1863 (Georges Métivier)
Mais l' cien qui r'chét la s'menche dans une bouanne terre, ch' est l' cien qui' écoute la parole, qu' ŷ prend merque, et qui porte du frit, et rend chent, ou sessànte, ou trente pour iùn.
Cymharu
Archwiliwch Sâint Makyu 13:23
2
Sâint Makyu 13:22
L' cien qui r'chét la s'menche parmi l's épines, ch' est l' cien qui' entend la parole; mais au but d' une achie les soucis d' chu monde‐ichìn et la délusion des richesses aûquent en li chutte parole‐là, et a' n' produit aûcùn frit.
Archwiliwch Sâint Makyu 13:22
3
Sâint Makyu 13:19
Tout houmme qui' écoute la parole du royaûme, et n' en fait aûcùn compte, l' esprit malìn vient, et emporte chu qui' avait étai s'maï dans sen cœur: ch' est là l' cien qui' a r'chu la s'menche l' long du ch'mìn.
Archwiliwch Sâint Makyu 13:19
4
Sâint Makyu 13:20-21
L' cien qui r'chét la s'menche au milli des roques, ch' est l' cien qui' écoute la parole, et qui la r'chét à l' haeure même ôve jouaie: Mais i n' a pouìnt d' rachine en sé, et i n' est qu' pour ùn temps; et quànd i survient des traverses et des persécutions pour la parole, il en fait ùn sujét d' scàndale et d' chute.
Archwiliwch Sâint Makyu 13:20-21
5
Sâint Makyu 13:44
L' royaûme des ciux r'ssemblle à un tĕrsor muchi dans ùn courti, qu' ùn houmme trouve, et qu' i muche; et dans la jouaie qu' i ll' y' en vient, s' en va vendre tout chu qu' il a, et acate chu courti‐là.
Archwiliwch Sâint Makyu 13:44
6
Sâint Makyu 13:8
Une aûtre enfìn caït dans d' bouanne terre, et a' portit du frit; quiques grâins rèndirent chent pour iùn, d' aûtĕrs sessànte, et d' aûtĕrs trente.
Archwiliwch Sâint Makyu 13:8
7
Sâint Makyu 13:30
Laissiz crêtre l' ùn et l' aûtre jusqu' à l' avoût; et au temps d' l' avoût, j' dirai ès avoûteurs: Erachiz prumiérement l' ivraie, et llaïz‐la en soubats pour la brûlaïr: mais amâssaïz l' bllaï pour le portaïr dans men grigner.
Archwiliwch Sâint Makyu 13:30
Gartref
Beibl
Cynlluniau
Fideos